YOU

11.01.2020

O seriáli

Joe stretne Beck. Ide o jednoduché zoznámenie sa dvoch ľudí, ktorí sa vzájomne priťahujú. Ako obvykle, má to však jeden háčik. Joe sa do Beck zahľadí ľahko nezdravým spôsobom, kedy sa naplno prejaví jeho bezočivý stalking. Keď medzi nimi začne vznikať niečo výnimočné, Joe si uvedomí, že je ochotný pre ňu urobiť čokoľvek. A tým myslím naozaj čokoľvek.

Môj názor

Tento seriál naprosto predčil moje očakávania. Patrí totiž k tým, ktoré miestami (nie vždy) pozeráte so zatajeným dychom a čakáte, čo sa bude následne diať a je to natoľko záživné, že zhltnete aj niekoľko epizód za sebou. 

Dexter je moja srdcová záležitosť a ja som si nemohla nevšimnúť tú zarážajúcu podobnosť. Joe má totiž veľmi podobné sklony, o ktorých doposiaľ možno ani netušil a nejakým spôsobom jedného pekného dňa vyplávajú napovrch. A tu to začína byť zaujímavé.

Tu sa mi asi po druhýkrát v živote stalo (a podľa mňa sa to často ani nestáva), že ma druhá séria bavila oveľa viac ako tá prvá. Bola neporovnateľne lepšia, mala zaujímavejší príbeh a priebeh a nečakaný záver moje pocity úplne zaklincoval.

V hlavnej úlohe mladý muž, z ktorého sa vykľuje nenapraviteľne romantický psychopat a ktorý mi bol tak nesympatický, až mi začal byť sympatický. A hoci mi ukradol kus môjho drahocenného času a nikto mi ho už nevráti späť, stálo to za to. A ak si aj vy, podobne ako ja, idete na takýchto psycho-krimi-drama-trileroch, určite si ho nenechajte ujsť.

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky