This is us

18.04.2020

O seriáli

Seriál This is us sleduje životy manželov Jacka a Rebeccy Pearsonovcov a ich troch detí, ktoré prišli na svet v deň otcových narodenín. Kate a Kevin sa mali narodiť z trojčiat, ale ich biologický brat pri pôrode zomrel. Rodičia však boli pripravení si domov odniesť tri deti, a tak adoptovali ďalšieho novorodenca Randalla, ktorý sa narodil v rovnaký deň a bol prinesený do nemocnice, keď ho jeho biologický otec zanechal pri hasičskej stanici.
Pilotný diel začína v deň 36. narodenín už dospelých súrodencov a každý z nich sa potýka s rôznymi problémami.

Môj názor

Zatiaľ mám za sebou len prvú sériu/4, no už teraz môžem s čistým svedomím vyhlásiť, že This is us je najemocionálnejší seriál, s akým som sa doposiaľ stretla. Každá jedna epizóda totiž končí tak, že vás buď rozseká na márne kusy alebo jednoducho chcete vidieť a vedieť viac.
Táto rodinná dráma ma svojím obsahom najprv veľmi nezaujala, no už pilotný diel je natočený tak, že vás presvedčí o opaku. A ak samotný dej nie (čomu ani zamak neverím), tak Milo Ventimiglia v hlavnej úlohe určite áno.
Veľa silných momentov a neskutočne sympatické postavy, s ktorými sa budete smiať, báť sa aj plakať. Teda, hlavne plakať. A budú to nielen slzy smútku, ale veľakrát aj radosti.
Navyše, dej sa pohybuje v minulosti, prítomnosti a miestami aj budúcnosti, čo je veľmi zaujímavé a mňa osobne moc baví.
Okrem ďalších milión skvelých vecí ohľadom tohto seriálu by som chcela vyzdvihnúť aj dialógy, ktoré sú tak skvelo napísané, plné múdrostí a každý jeden sa vám bude snažiť niečo odovzdať.
Krásne, krásne, krásne! Je tu všetko, čo chcem, aby seriál mal a ja tento seriál zbožňujem a milujem a skutočne naň nedám dopustiť. Takže, pripraviť vreckovky a šup pozerať!

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky