The night of

19.06.2019

O seriáli

'Jedna noc' je kriminálna dráma, 8-dielna miniséria, ktorá skúma zložité okolnosti fiktívneho prípadu jednej newyorskej vraždy.
Príbeh sleduje študenta Naza Khana, ktorý dostane od basketbalového hráča, ktorému pomáha s učením, pozvánku na večierok. Keď jeho odvoz zlyhá, Naz si bez dovolenia vezme otcov taxík a vyrazí zo svojho domova na Manhattan. Keď cestou do taxíka nastúpi nádherná mladá žena a požiada ho o odvoz, Nazove plány sa rozplynú a začína sa osudová noc.
Keď sa Naz ráno prebudí, mladú ženu nájde vedľa seba ležať dobodanú na smrť a je obvinený z jej vraždy. Z minulej noci si však nepamätá zhola nič.

Môj názor

Tento seriál som videla už dávnejšie, ale keďže je natoľko skvelý, že mi utkvel v pamäti, na mojej stránke jednoducho nesmel chýbať.
V prvom rade musím spomenúť pilotný diel, ktorý vás okamžite vtiahne do deja, že zabudnete na čokoľvek iné. Skvele natočené, ja osobne som pri ňom ani nemrkla. Pri druhej časti to už troška stráca na intenzite, ale určite nie na kvalite.

Dej sa neustále vyvíja aj napriek tomu, že niekedy nepadne jediné slovo.
Naz po celý čas tvrdí, že tento zločin nespáchal a teda je nevinný. Na vlastnej koži okúsi dezorganizáciu systému a celkovú ťaživú situáciu ešte viac umocňuje Nazov vzhľad pakistanskeho chalana, čo súdom samozrejme hrá do karát, veď kto by už len veril niekomu, ako je on?
Seriál navyše zachytáva premenu postavy od skromného, hanblivého chlapca po drsňáka, ktorý nemá strach pred ničím. Väzenie totiž robí svoje, na ľuďoch zanecháva stopy a ak aj sa aj niekto dostane von, už nikdy nebude tým istým človekom.

Najviac ma mrzí, že epizód nebolo viac, pretože by som sa na to dokázala pozerať v jednom kuse. Na druhej strane je možno aj fajn, že ide o minisériu, veď dobrého málo býva a je viac ako pravdepodobné, že by seriál stratil na kvalite, ak by príbeh naťahovali ešte viac.
Seriál síce má svoje muchy, no rozhodne patrí k tým najlepším zo žánru krimi, aké som videla.  

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky