The Good Doctor

19.02.2019

O seriáli

"Dobrý doktor" je americký dramatický televízny seriál z lekárskeho prostredia. Freddie Highmore hrá hlavnú úlohu Shauna Murphyho, mladého chirurga diagnostikovaného autizmom a syndrómom učenca, ktorý pochádza z malého mestečka, kde nemal zrovna ľahké detstvo. Presťahuje sa, aby mohol pracovať na pediatrickom oddelení nemocnice San Jose St. Bonaventure Hospital.

Môj názor

Priznám sa, že tento seriál som začala pozerať len z dvoch dôvodov. Prvým dôvodom bol námet. Zdal sa mi veľmi zaujímavý a netradičný - mladý chirurg, autista, si jednoducho len robí svoju prácu, snaží sa byť "dobrý doktor", no všetci (nielen celá klinika ale mnohokrát i pacienti) sú voči nemu skeptickí. Zverili by ste sa do rúk autistovi?Či už ide o banálny zákrok, alebo ste na sklonku života, je to otázka, ktorú si pacienti v nejednej epizóde položia.

Druhý dôvod bol úplne obyčajný - proste som už nemala čo pozerať. Ak by som vtedy natrafila na iný, lepší seriál, pravdepodobne by som sa k tomuto nikdy nedostala. 
Netvrdím, že seriál nestojí za to, nadšenci lekárskeho prostredia si celkom určite prídu na svoje. Mne to však celé pripadá aj s Dr. Housom akoby z jedného vreca. Takisto sa mi veľakrát na seriáli nepáčili hlúpe a úplne zbytočné dialógy, klišé situácie atď.

Pre mňa The Good Doctor slúži ako oddychovka. Niečo, pri čom naozaj zrelaxujem, aj si občas poplačem (áno a nehanbím sa za to...v seriáli sa z času na čas vyskytne nejaká scéna, ktorá vám zahrá na city a nejaká tá slza vám proste "ukápne").
Takže aj napriek všetkým negatívam, ktoré som vymenovala, seriál hodnotím veeeľmi pozitívne a Freddieho v akcii si jednoducho treba pozrieť, pretože to herecky zvláda neskutočne dobre a celé to jeho autistické vystupovanie mu okamžite uveríte.

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky