The Fall

19.03.2019

O seriáli

V dramatickom seriáli "Pád" zo Severného Írska sa predstaví Gillian Anderson v hlavnej úlohe policajnej komisárky Stelly Gibson, ktorá bola prevelená z londýnskej polície do Belfastu, aby tu pomohla chytiť diabolsky šikovného sériového vraha. Zatiaľ čo Stella absolvuje cestu z Londýna, predstaví sa nám sám vrah, Paul Spector (Jamie Dornan). Dráma sa sústreďuje okolo policajného vyšetrovania, ktoré odkrýva príbehy rodín na strane obetí i vraha, ktorých životy zostanú navždy poznamenané.

Môj názor

Najprv sa mi do pozerania tohto seriálu nechcelo, pretože hlavný hrdina je zároveň protagonistom "Päťdesiat odtieňov sivej", čo nie je veľmi podľa môjho gusta. No toto je však úplne iný odvar. Tu sa Jamie ukázal v celkom inom svetle, ako sme ho mohli doposiaľ vidieť. 
V 'Páde' hrá totiž prefíkaného sériového vraha, ktorému to neskutočne myslí a je neustále o krok vpred pred políciou.
Takou zaujímavou skutočnosťou je, že aj napriek tomu, že Paul je chladnokrvný vrah, vo svojom súkromí je milujúcim otcom.
Táto kriminálna dráma zaujme hneď od prvej časti, automaticky vás vtiahne do deja a ani na chvíľku nedovolí myšlienkam zájsť inam.

Tento seriál som síce pozerala dávnejšie, no aj tak mi utkvel v pamäti ako jeden z mála seriálov a z času na čas si naň ešte spomeniem. 
Pre Jamieho herecké schopnosti a takisto prekvapujúci záver finálnej tretej série by som seriálu pokojne venovala 10/10. Wow!


© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky