The End of the F***ing World

21.12.2019

O seriáli

James je sedemnásťročný chalan, ktorý si o sebe myslí, že je psychopat s potrebou zabiť človeka. Alyssa má tiež sedemnásť a práve začala chodiť na rovnakú školu ako James. Vyznačuje sa svojím viac než hrubým jazykom a tendenciou neustále porušovať pravidlá. Obaja hrdinovia to v živote z rôznych dôvodov nemajú ľahké. Zoznámia sa dosť netradičným spôsobom na školskom obede. Neskôr spolu z odlišných dôvodov začnú chodiť, a tak sa celý príbeh začína.

Môj názor

Predtým, než som tento seriál začala pozerať, som absolútne netušila, o čom vlastne je. Takže keď po prvýkrát táto podivuhodná slečna otvorila ústa, priznám sa, bola som celkom v šoku. Chvíľku. Potom som si zvykla a bez jej vulgarizmov a nevhodne použitých slov som si už nevedela predstaviť jedinú epizódu.
Britský prízvuk ja v seriáloch/filmoch najviac zbožňujem, čiže pre mňa to bola radosť pozerať a počúvať. Aj keď by to pre niekoho mohol byť problém, čo sa Alyssinho slovníka týka. 

Ani neviem, kam by som toto zaradila. Žánrovo myslím. Pretože tu nájdete z každého rožku trošku. Je to v podstate kriminálna dráma (po nečakanej vražde som to celé začala vnímať úplne inak), nájdete tu však aj momenty tváriace sa romanticky, pričom sa mnohokrát zaručene pristihnete, že sa smejete. Možno aj nahlas ako ja, pretože vtipné to naozaj je. A okrem toho sa to pozerá naozaj skvelo, pretože každá jedná epizóda trvá zhruba 20 minút.
Perfektná miniséria (ak sa to tak dá nazvať, keďže už sú vonku dve série) a týchto dvoch vskutku nezabudnuteľných podivínov budem mať v hlave ešte dlho. Odporúčam vrelo, len smelo!

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky