The Affair

10.06.2019

O seriáli

Dramatický seriál Aféra skúma citové a psychologické dôsledky mimomanželského vzťahu Noaha Sollowaya a Alison Lockhartovej, ktorí sa spoznajú v letovisku Montauk na Long Islande. Noah je učiteľ z New Yorku, ktorý jednu knihu vydal a s ťažkosťami sa snaží napísať ďalšiu. Je šťastne ženatý a má štyri deti, ale nenávidí svoju závislosť na bohatom svokrovi. Alison je mladá servírka, ktorá sa po náhlej smrti dieťaťa snaží znova dať dokopy svoj život i manželstvo.

Môj názor

Na prvý pohľad by sa vám mohlo zdať, že ide o ďalšiu americkú kravinu. Ale s čistým svedomím môžem povedať, že opak je pravdou, pretože toto sa im vcelku vydarilo. Je tam síce viac romantiky, ako som očakávala, ale na veci to nič nemení - je to prudko pozerateľný seriál.
Celé je to natočené tak, že mi vôbec neprekážalo, že sa tam veľakrát nič nedialo. Pretože aj zdanlivo nudné pasáže sú tu jednoducho zaujímavé už len tou svojou dramatickou atmosférou.

Ide tu teda o neveru chlapa, ktorý mi nebol sympatický ani na sekundu, ale tým dvom som to akosi od začiatku priala. Láska a vášeň z tejto mileneckej dvojice doslova vyžaruje. 
Teraz to môže pôsobiť ako telenovela, ale seriál má viacero dejových línií a nerieši sa tu teda len intimita týchto dvoch, ale príbeh sa zamotáva aj pre mňa nečakanou vraždou (naozaj som si myslela, že sa celý čas budem pozerať len na užívajúci si párik), čo ma naozaj prekvapilo a istým spôsobom potešilo, dodalo to celému príbehu ešte viac napätia.

Takou zaujímavosťou je, že každá epizóda je rozdelená na dve časti. Každá časť je podaná z pohľadu niekoho iného, najprv sú to len Noah a Alison, postupne sa pridávajú ďalší. Čiže ten istý deň je akoby prerozprávaný dvakrát, len spôsobom, ako ho vnímal daný človek. Ešte som sa s takým niečím nestretla a pozeralo sa na to dobre.

Seriál hodnotím veľmi pozitívne, až na jednu jedinú vec, ktorú stále nedokážem pochopiť a to je, ako mohla dať Alison prednosť starnúcemu Dominicovi Westovi (Noah) pred jej vlastným atraktívnym manželom Joshuom Jacksonom. So stupid!
A ešte na záver by som chcela podotknúť, že soundtrack k tomuto seriálu je naprostá dokonalosť:-)

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky