Stranger Things

07.01.2020

O seriáli

V meste Hawkins, v ktorom sa dejú zvláštne veci sa síce po jednom chlapcovi zľahne zem, ale objaví sa dievča, ktorá má schopnosti, ktoré sú akoby z iného sveta.

Môj názor

Spočiatku som tomuto seriálu veľmi neverila. Najväčšiu nedôveru som mala totiž v deťoch v hlavnej úlohe. Ale postupne sami zistíte, že práve vďaka nim je to celé maximálne originálne a bez nich by to proste nemalo tú správnu šťavu.

A práve to, že je seriál zasadený do 80. rokov, ešte viac umocňuje zážitok z pozerania a vy tak máte možnosť zhliadnuť naozaj kvalitný "retro sci-fi horor". Nie je to ani tak veľmi strašidelné a keby to tie decká tak dobre nehrali, asi by ma to až tak nebralo. Ale oni to jednoducho vedia a ich vzťahy sú natoľko pevné, že vás nejedenkrát dojmú možno aj k slzám. A keďže mňa dojme takmer čokoľvek, plačem aj pri tomto tu.

Málokedy sa vidí, že by druhá či tretia séria predčila prvú, no tu som mala ozaj pocit, že tretia bola jednoducho najsilnejšia. Ale čo, všetky boli skvelé. Každopádne, je to jeden z mojich najobľúbenejších seriálov vôbec a viem celkom určite, že v tom nie som sama:-).

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky