Sharp Objects

20.03.2019

O seriáli

V osemdielnej minisérii "Ostré predmety" inšpirovanej rovnomenným bestselerovým románom od spisovateľky Gillian Flynn, hrá držiteľka 5 nominácií na Oscara, Amy Adams, v hlavnej úlohe Camille Preaker. Novinárka, ktorá sa v minulosti potýkala s duševnými problémami, sa vracia do rodného mestečka Wind Gap v štáte Missouri, aby informovala o prípade zjavných vrážd dvoch mladých dievčat. Zatiaľ čo sa Camille snaží poskladať kúsočky traumatickej udalosti zo svojej minulosti, dostane sa do konfliktu s panovačnou matkou Adorou (Patricia Clarkson), znova sa uchýli k nebezpečným sebadeštruktívnym zlozvykom a až príliš sa stotožní s mladými obeťami vraždy. 

Môj názor

Tento dramatický seriál s prvkami trileru ma zaujal práve svojou temnou atmosférou.
Novinárka Camille sa po rokoch vracia k svojej rodine do malého mesta. Obyvatelia k nej nie sú veľmi zhovievaví, navyše ona sama pôsobí, že niečo skrýva.
Nie veľmi dobrý vzťah s hysterickou matkou, ktorá ju nikdy nevedela milovať a vždy uprednostňovala jej mladšiu sestru, jej tiež nikdy nepridával na duševnej pohode. Zrejme preto ten sklon k alkoholizmu a sebadeštrukcii.
Veľmi dobre napísaný scenár, ešte lepšie zahrané. Tu som sa prvýkrát stretla s názorom, že seriál prevyšoval knihu. Ja osobne som ju nečítala a ani to nemám v pláne, nakoľko tu bolo na môj vkus príliš veľa nudných a zdĺhavých pasáží, no to je podľa mňa jediné negatívum.

Aj napriek tomu, že ma seriál troška sklamal, som toho názoru, že stojí za to ho vidieť. Už len kvôli použitej hudbe, či skvelým hereckým výkonom a o tom nečakanom závere nehovoriac, pretože mňa úplne odrovnal. Kto má rád trilery, tak si určite príde na svoje.

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky