The Punisher

06.02.2019

O seriáli


"Kat", "Vykonávateľ trestu" je fiktívny antihrdina vytvorený v roku 1974 Gerrym Conwayom vystupujúci v komiksoch vydavateľstva Marvel Comics. Typické je pre neho to, že nemá zľutovanie so zločincami a nemilosrdne ich vraždí. 



Môj názor


Veľa ľudí o mne nevie, že som veľkým fanúšikom Marvelu. Nie vždy to tak bolo, ale keď už raz začnete, tak sa vám to jednoducho dostane pod kožu. Punisher ma zaujal práve charakterom hlavnej postavy. Jeho nemilosrdné zaobchádzanie s každým, kto sa mu postaví do cesty ma určitým spôsobom fascinovalo. Jedného dňa sa totiž stane svedkom popravy a mafia mu v snahe odstrániť všetkých svedkov vyvraždí celú rodinu. Zo snahy zobrať spravodlivosť do vlastných rúk sa rozhodne potrestať tých, ktorí mu ublížili a preto je pre mňa hrdinom. Frank Castle je proste top!


© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky