Ozark

30.03.2019

O seriáli

Martin Byrde (Jason Bateman) sa živí finančným poradenstvom. Spoločne so svojou rodinou žije v Chicagu. So svojím kolegom sa pustí do riskantného obchodu s drogovým kartelom. Neúspech však ohrozí nielen Martyho, ale aj bezpečie celej jeho rodiny. Nezostáva mu nič iné, než za dočasné pôsobisko vziať rezort na plošine Ozark. Tým však strach a neistota nekončí. Martinova relatívne rozmaznaná rodinka sa musí zžiť s ťažkou situáciou a so všetkým a všetkými, ktorí sa im v novom domove pripletú do cesty.

Môj názor

Pri tomto seriáli som sa stretla s názorom, že je podobný seriálu Breaking Bad, čo má samozrejme veľmi ďaleko od pravdy. Jedinou podobnosťou, ktorú ja osobne vidím je hlavná postava, obyčajný človek, ktorý sa ocitne v zložitej situácii, snaží sa vyriešiť ju po svojom, a dej točiaci sa okolo drog. Tam to však rozhodne končí.

V tomto seriáli sa síce z väčšej časti rozpráva a občas mi prišlo, že tých konverzácií je tam až príliš, ale vždy, keď to najmenej čakáte, tak príde niečo, čo vás odrovná a snažíte sa to predýchavať do konca epizódy.
Keďže téma podsvetia nie je veľmi podľa môjho gusta, teší ma, že scenár sa netočí len okolo neho. Kvalitne zapracovaná rodinná dráma tu dodáva ešte viac napätia a dotvára tak celkovú atmosféru. Na diváka to rozhodne zafunguje, pretože mňa osobne vždy niečo prinútilo pustiť si ďalšiu epizódu.

Ozark síce nepatrí medzi moje najobľúbenejšie seriály, no určite patrí k tým lepším, ktoré som videla a videla som ich teda viac než dosť. Dávam ho do pozornosti najmä preto, lebo mnoho ľudí o ňom nevie a myslím si, že si zaslúži pozornosť.

Takou zaujímavosťou je, že na začiatku každej epizódy sa objaví názov seriálu, vo vnútri ktorého sú štyri symboly, ktoré sú predzvesťou toho, čo bude v epizóde nasledovať.

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky