Orange is the new black

01.05.2019

O seriáli

OITNB je americký komediálno-dramatický seriál od Jenji Kohan. Seriál je založený na memoároch od Piper Kerman, s názvom "Orange Is the New Black: My Year in a Women's Prison", kde popisuje jej zážitky vo federálnej väznici. Seriál je distribuovaný internetovou službou Netflix, ktorý vydal prvú sériu v r. 2013. Prvá séria obdržala 12 nominácií na prestížnu cenu Emmy, vrátane nominácie na najlepší seriál, scenár a réžiu.

Môj názor

Keďže ja seriály z väzenského prostredia môžem, tento som vynechať jednoducho nemohla. A o to zaujímavejšie pre mňa bolo, že ide o ženské väzenie. Kto má rovnaké seriálové "chúťky" ako ja, určite si príde na svoje.

Azda najväčším parodoxom je, že všetky vedľajšie postavy sú stokrát zaujímavejšie ako samotná hlavná protagonistka. Tá bola pre mňa zo všetkých najnudnejšia. Všetky ostatné sú skutočne skvelo vykreslené, dejovo sa vyvíjajú a každou epizódou som ich zbožňovala viac a viac.
Prispievajú nezabudnuteľnými hláškami, vytvárajú situácie, na ktorých som sa mnohokrát smiala úplne nahlas a nekontrolovateľne, ako pri žiadnom inom seriáli. A musím podotknúť, že som si aj pekne porevala. Miešali sa vo mne všetky emócie a to asi ozaj hovorí za všetko.

Každá jedna väzenkyňa má samozrejme svoj príbeh. Ako a prečo sa do väzenia dostala a čo tomu predchádzalo a takisto sa dozvedáme niečo málo aj o ich životoch predtým, ako sa tam dostali. Neviem už presne povedať, v ktorej sérii to bolo, ale pamätám si, že každá jedna epizóda patrila inej protagonistke, ktorá rozpráva svoj príbeh.

Tento seriál určite stojí za pozornosť. Celý som si ho pozrela asi pred rokom a trvalo mi to necelý týždeň, čo sa mi podarilo zatiaľ len raz. Perfect.

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky