The Handmaid's Tale

05.02.2019

O seriáli

"Príbeh služobníčky" je americký antiutopický dramatický seriál. Predlohou seriálu je rovnomenná kniha od Margaret Atwood z roku 1985. Seriál sa odohráva v dystopickej budúcnosti po druhej americkej občianskej vojne, kedy Ameriku sužuje neplodnosť, a preto zostávajúce plodné ženy, ktorým hovoria "služobníčky", sú násilne nútené k počatiu a rodeniu detí.



Môj názor

Po zhliadnutí prvej epizódy som bola natoľko zmätená, že som uvažovala, že seriál snáď ani nedopozerám. Ale povedala som si, že tomu šancu dám, veď sa o tom toľko hovorilo a písalo, že na tom predsa niečo musí byť. Postupne si samozrejme získal aj mňa. Je to celé natočené brilantne a herecky skvelo zvládnuté (Elisabeth Moss je neskutočná herečka a aj keď hrala vo väčšine epizód nenalíčená, dobre sa na ňu pozerá). Občas som musela pozerať so zaťatými zubami kvôli nesmierne krutým scénam, nakoľko sa všetko dialo bez cenzúry. Ale čo si budeme hovoriť, to je predsa to, čo diváka najviac priťahuje. 
Keď sa nad seriálom zamyslím s odstupom času, príde mi to celé absurdné a celý námet pritiahnutý za vlasy, lenže ono to nejakým spôsobom funguje. Ja môžem seriál len odporučiť, ale pre slabšie povahy zrejme vhodný nebude. No a keďže ja toho znesiem dosť, už sa neviem dočkať tretej série, ktorá vychádza už onedlho! "Blessed be the fruit."

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky