Lisa Jewell - Jednoducho zmizla

28.11.2019

Žáner: psychologický/mysteriózny triler
Väzba: pevná s prebalom
Počet strán: 304

O knihe

Deň ako každý iný. Tínedžerka Ellie sa vybrala do knižnice, no nedošla tam a odvtedy ju už nikto nevidel. Akoby po nej zľahla zem. Jej matka Laurel verí, že dcéra žije, ale kde ju má hľadať?

Môj názor

Ani neviem, čo ma tak odrádzalo od čítania tejto knihy. Hádam len tá skutočnosť, že sa mi do rúk dostal zase triler, od ktorého som nevedela, čo mám očakávať...Ale dostal ma. Čiastočne.

Po celý čas som mala pocit, že som už niečo podobné čítala a naozaj. Veľmi sa mi to totiž podobalo na triler Nezatváraj oči, ktorý mi až tak úplne nesadol. Ale to bol len môj pocit, takže v žiadnom prípade od čítania nikoho neodrádzam. Bola by to škoda, pretože si myslím, že si zaslúži pozornosť. Možno väčšiu, akú som mu venovala ja:-).

Dej je vcelku predvídateľný a hoci je viac ako zrejmé, že zápletku uhádnete už v polovici knihy, naozaj sa tomu celému dá prísť na chuť. Pretože aj napriek tomu môžem povedať, že tento triler sa vydaril a je jedným z tých lepších, ktoré som čítala.

Skvelým nápadom, ktorý, mimochodom, vždy oceňujem, je prelínanie rôznych časových odstupov a o to lepšie, že príbeh je rozprávaný z pohľadu viacerých osôb. To deju vie dodať ten správny šmrnc. Ou yes!
Ponurá atmosféra, psychologické napätie, ktoré sa každou stranou stupňuje, či postupné odkrývanie skutočností, to všetko tu máte možnosť nájsť a tvorí to v podstate jeden pekný celok, ktorý sa vám kúsok po kúsku odhaľuje.

Nie je to síce krvák, ale zaiste pohladí dušu všetkým trileromilom. Sľúbené zimomriavky som nemala a strhujúcim príbehom by som ho taktiež nenazvala, nakoľko som z neho na zadok nespadla, no bolo to veľmi dobré počteníčko. Tak.

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky