Jessica Jones

16.02.2019

O seriáli

Marvel's Jessica Jones alebo skrátene Jessica Jones je americký webový televízny seriál založený na rovnomennom hrdinovi Marvel Comics.
Po tragickom ukončení svojej superhrdinskej kariéry sa Jessica snaží začať odznova ako súkromný detektív v meste New York City. Pri jej práci mnohokrát narazí na ľudí s pozoruhodnými schopnosťami.  

Môj názor

V prvom rade by som chcela vyzdvihnúť hlavnú postavu, ktorú stvárňuje Krysten Ritter. Práve vďaka nej som totiž seriál začala pozerať.  
Prvá séria bola pre mňa niečím výnimočným, nakoľko Jessica bola prvým seriálom od Marvelu, ktorý som videla. Napínavé scény, Jessicine superschopnosti (je známa svojou silou za štyroch chlapov), to celé dotváralo zaujímavú kulisu a až na jej sklony k alkoholizmu sa na to pozeralo dobre. Celú prvú sériu drží pokope mrazivo charizmatický záporák Kilgrave, ktorý to hrá jednoducho bravúrne a pri pohľade na neho mu máte chuť splniť všetko, čo vám prikáže (nielen vďaka jeho schopnostiam prinútiť ľudí urobiť čokoľvek - uvariť kávu, nasilu sa usmievať, či vyskočiť z okna:-)).
Druhá séria už z môjho pohľadu nestála za veľa, nepomohli ani silené akčné scény, pre mňa to bola neskutočná nuda a bez Kilgravea to už proste nebolo ono. Celkovo však Jessicu hodnotím ako dobrý seriál, ktorý jednoducho neurazí.


© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky