Black Mirror

03.01.2019

O seriáli

"Čierne zrkadlo" je britský dramatický sci-fi seriál vytvorený Charliem Brookerom. Seriál skúma modernú spoločnosť a ide najmä o neočakávané dôsledky moderných technológií.
Jednotlivé diely sú samostatné, obvykle zasadené do alternatívnej súčasnosti alebo blízkej budúcnosti, často s temným a satirickým tónom.
Podľa Brookera, "čierne zrkadlo" predstavuje monitor, obrazovku televízora a displej telefónu.

Môj názor

Tento seriál predstavuje úplne ale úplne niečo iné, čo som očakávala. Veľa sa o ňom hovorilo, no ja som aj napriek tomu bola trošku skeptická a nedávala som mu veľké šance. No príjemne ma prekvapil. Najviac sa mi na ňom páči práve to, že jednotlivé epizódy na seba nenadväzujú a každá z nich nesie v sebe určité posolstvo. V skratke by som ho zhodnotila ako "geniálnu minisériu poviedok".

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky