Defending Jacob

15.07.2020

O seriáli

Andy Barber je rešpektovaným právnikom. Zvrat v jeho dvadsaťročnej kariére - a nielen v nej - prinesie prípad vraždy štrnásťročného chlapca, ktorého vyšetrovania sa Andy sám ujme.
Všetky dôkazy však s vraždou spájajú jeho syna Jacoba. Doterajší život rodiny sa zo dňa na deň obráti hore nohami, Andy a jeho žena Laurie prežívajú jednu z najhorších nočných môr, ktorá môže rodičov postretnúť: ich dieťa je obžalované z ťažkého zločinu. 
Andy je však o jeho nevine pevne presvedčený. Svojho syna predsa pozná lepšie ako ktokoľvek iný. Alebo nie?

Môj názor

Táto osemdielna miniséria disponuje pôsobivým obsadením známych tvárí ako je napríklad Chris Evans, ...a ďalej menovať netreba, nakoľko verím, že táto správa úplne postačí na to, aby som zaujala kohokoľvek z vás, nielen ženské publikum:-)

Dej tejto kriminálnej drámy je natoľko prepracovaný a prešpekulovaný, že vás nejedenkrát zaručene prekvapí. Postupne naberal psychologický rozmer a ja som nevedela prestať pozerať na obrazovku a nechávala sa unášať nečakaným vývojom udalostí. Bolo ich tam viac než dosť, a práve to je jedna z vecí, ktoré tento seriál robí takým skvelým. 

A čo sa mi na Defending Jacob páčilo najviac?
Rozhodne to, že vás dej stavia do pozície, v ktorej si nie ste istý absolútne ničím a pochybujete o každej jednej možnej postave. A to je skvelé, pretože až do samého konca neviete, kto v tom má skutočne prsty.
Ja navyše seriály s justičným procesom všeobecne môžem, čiže za mňa jednoznačne jeden z najlepších seriálov tohto roka. Silno odporúčam!

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky