Dark

05.08.2019

O seriáli

Winden je pokojné nemecké mestečko, v ktorom sa už dlho nestalo nič, čo by stálo za zmienku. Zmiznutie jedného z miestnych detí je preto obrovským šokom, ktorý núti obyvateľov spochybňovať každého - od blízkeho suseda až po svojho partnera.
Všetko sa ešte viac zamotáva, keď si Ulrich všimne súvislosti s podobným zmiznutím spred 30 rokov.




Môj názor

Wow. Neviem ako inak reagovať po dopozeraní najnovšej druhej série tohto seriálu.
Je totiž tak dokonale spracovaný, že momentálne u mňa bojuje o prvé priečky v obľúbenosti. 

Sprvu som mala obavy, či ma dokáže nadchnúť natoľko, aby som ho jednoducho nevypla a nenašla si niečo iné, ale po druhej časti ma úplne dostal. Celý ten mysteriózny nádych, ktorým oplýva, vás zaručene opantá (a mnohokrát prinúti civieť na obrazovku s otvorenými ústami - v mojom prípade to tak bolo:-))!

Seriál je síce v nemčine, ale vôbec sa tým nenechajte odradiť, pretože práve preto to celé pôsobí ešte viac autenticky, viac sa dokážete vžiť do postáv, či pochopiť ich osobnosti...
A celkovo si myslím, že pozerať seriály s dabingom je proste hriech!

Nikdy som nemala rada filmy, či seriály späté s cestovaním v čase - jednoducho ma to nikdy nenadchlo. No tu je to podané celkom inak. Spôsobom, ktorý ma nútil pozerať ďalej, púšťať si epizódu za epizódou. A navyše! Dej je zasadený do osemdesiatych rokov, čo je pre mňa úplná pecka. Dokonalosť sama o sebe..
Oplatí sa pozrieť.

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky