Breaking Bad

05.02.2019

O seriáli

"Perníkový tatko" je americký dramatický televízny seriál vytvorený Vincom Gilliganom. Hlavnou postavou je Walter White, stredoškolský učiteľ chémie s finančnými problémami, ktorému zistia rakovinu pľúc. Aby mohol zaplatiť drahú liečbu a zabezpečiť budúcnosť svojej rodiny, obráti sa na kriminálny život a začne vyrábať metamfetamín s jeho bývalým študentom Jessem Pinkmanom. 

Môj názor

Seriál získal prívlastok "najlepší na svete" a ja za seba môžem povedať, že je to naozaj najlepší seriál, ktorý som videla, pretože ja jednoducho drámy/krimi/thrillery milujem. Má 5 sérií a ja sa bez hanby priznám, že som ich všetky pozrela za jeden jediný týždeň (a to už hovorí samo o sebe) a jedinou chybou je, že som ho neobjavila už skôr.

 


© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky