Broadchurch

21.09.2019

O seriáli

Keď na pláži nájdu zavraždeného jedenásťročného Dannyho, správa o jeho smrti zasiahne nielen jeho rodinu, ale aj ostatných obyvateľov mestečka Broadchurch. Vyšetrovania sa ujme detektív Alec Hardy a miestna policajtka Ellie Miller.

Môj názor

Tento seriál som videla už dávnejšie, no v mojom rebríčku zaručene nesmie chýbať.
Ďalší príbeh vraždy, tentokrát malého chlapca v mestečku, kde sa všetci poznajú a vrahom môže byť naozaj ktokoľvek a ja som ani na chvíľku netušila, o koho ide.

Aj napriek tomu, že má veľmi jednoduchú a absolútne nekomplikovanú zápletku, je to jedna z najlepšie spracovaných kriminálok, aké som videla a ktorú som si vyhľadala, priznám sa, len kvôli Davidovi Tennantovi a jeho brutálnej škótskej angličtine. Ten tu totiž opäť hviezdi a jeho parťáčka ani trochu nezaostáva a hoci vám na prvý pohľad môžu pripadať maximálne nesympatickí, postupne si k nim nájdete cestu.

Keďže ja veľmi holdujem britským seriálom, tento som si naozaj nemohla nechať ujsť a poviem vám, stálo to za to. Prvá séria určite, zvyšné dve boli možno o kúsok slabšie, no stále veľmi pozerateľné.
Škoda, že z našej produkcie nikdy nevzišlo nič podobné.

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky