Atypical

09.06.2019

O seriáli

Nájsť si dievča nie je zase nejaká náročná úloha, ktorá vyžaduje nadľudský výkon. Ale ak trpíte od detstva poruchou akou je autizmus, nie je to také jednoduché ako u iného človeka.
Sam sa rozhodol, že sa túto úlohu pokúsi pokoriť, ale ako by sa dalo čakať, nebude to jednoduché. Okrem toho sa Samova rodina dostáva do menšej krízy, v ktorej je jeho matka unavená zo stereotypov, v ktorých žije a jeho otec sa potýka s problémom, ako so svojím synom vlastne vychádzať.

Môj názor

Hlavné kúzlo tohto seriálu pre mňa spočíva v tom, že je prostý a zároveň má v sebe kus originality. Páči sa mi použitý humor, ktorý je všedný, a síce sa nebudete váľať po zemi od smiechu, má čo ponúknuť.

Veľmi som si obľúbila túto rodinku a takisto ma baví sledovať, ako sa Sam snaží vysporiadať s každodennými vecami, ktoré sú pre "normálneho" človeka bežné, no on to všetko vidí trochu inak. 
Na druhej strane ma zase neskutočne iritovala postava Samovej matky, ktorá evidentne nevie, čo so sebou, no dá sa to prežiť, pretože tu vystupuje mnoho postáv, ktoré si veľmi rýchlo obľúbite.

Ak ste milovník napätia, tak tento seriál asi veľmi nebude pre vás, ale ak máte chuť na nejakú rodinnú oddychovku, tak Atypical určite odporúčam, pretože tým tento seriál naozaj aj je. 
V skratke o tomto seriáli asi toľko:-).

© 2020 Radka M. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky